سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برترین ها

ساخت بالابر خانگی

    نظر

 

ساخت بالابر خانگی در آتیه بالابر 

بالابر خانگی یکی از پرفروش ترین بالابر در جامعه امروزی به شمار می آید و طرفدار زیادی را به خود اختصاص داده است ساخت بالابر خانگی در طرح رنگ های مختلف در شرکت های مختلف انجام می شود. از بالابرهای خانگی در آپارتمان ها و ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند. به جهت سهولت پیمایش در بین طبقات خانه های ویلایی از این نوع بالابر مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین جا به جایی ما بین طبقات، وسایل و اشخاص با راحتی هرچه بیشتر میسر می باشد. پیمایش چند پله برای اشخاص مسن و دارای معلولیت عملاً ممکن نمی باشد، لذا با نصب و استفاده از بالابر خانگی برای این اماکن و هر مکانی که دارای پله هرچند کم با سهولت هر چه بیشتر ممکن می شود.

همانطور که می دانید در کشورمان برای آپارتمان های زیر 4 طبقه نصب آسانسور ضرورتی ندارد، لذا با نصب بالابر خانگی پیمایش پله ها را به آسانی انجام دهید و همچنین افراد مسن و دارای معلولیت که عملاً به هیچ نحو قادر به پیمودن پله نمی باشند، قدرت عملی دهیم.

شرکت آتیه بالابریکی از شرکت های معتبر و به دلیل سال ها فعالیت در این زمینه از تخصص و تجربه ای بالایی برخوردار می باشد. متخصصین این شرکت ساخت بالابر خانگی را با بهترین کیفیت به انجام می رساند و در نتیجه در سراسر کشور به فروش می رساند.

 

نصب بالابر خانگی

برای نصب بالابرهای خانگی ابتدا محلی را برای نصب بالابر در منزل در نظر داشته باشید. سپس با شرکت آتیه بالابر تماس حاصل فرموده و ضمن مشاوره ی کارشناسان و استعلام قیمت، تکنسین های نصب بالابر به محل مورد نظر اعزام شده و تکنسین ها پس از بررسی محل نصب و اندازه گیری دقیق اقدام به ساخت بالابر نمایند. ساخت بالابر در کمترین زمان ممکن میسر می باشد و پس از اتمام مراحل ساخت بالابر، کارشناس برای نصب بالابر منزل شما به محل مورد نظر شما اعزام شده و بالابر را نصب می کنند.

مزایای بالابر خانگی

  • بالابر خانگی نیازی به چاهک آسانسور ندارد.
  • این نوع بالابر فاقد استفاده از موتور خانه می باشد
  • برای استفاده از بالابر خانگی از برق تک فاز نیز می توانید به کار گیرید
  • سیستیم که برای ساخت آسانسور خانگی به کار گرفته اند از نوع هیدرولیک می باشد به همین دلیل فضایی کمی را بر می گیرد.
  • برخوردار بودن از ترمز اظطراری هنگام سقوط
  • این نوع بالابر با توجه به مکان مورد نظر طراحی و نصب می شود.

 

قیمت بالابر خانگی

عوامل متعددی بر روی قیمت بالابر ها اعم از خانگی و غیره وجود دارد. هزینه نصب بالابر خانگی، شامل دستمزد نصاب بالابر خانگی می باشد و نیز ابعاد بالابر خانگی، محل نصب بالابر، هیدرولیکی یا ساده بودن آن، کابین دار بودن یا بدون کابین بودن آن و دیگر عوامل بستگی دارد. از طرفی به دلیل وارداتی بودن برخی از لوازم و قطعات بالابر که به قیمت ارز بستگی دارد و به سبب نوسانات بازار ارز نمی توان قیمت ثابتی برای بالابرها تعیین نمود. لذا شما مشتریان گرامی برای خرید بالابر می توان با شماره های مندرج در سایت آتیه بالابر تماس حاصل نموده و ضمن بهره مندی از نظر کارشناسان برای خرید بالابر، بالابر مورد نظر را انتخاب نموده و از قیمت به روز بالابر نیز مطلع شوید.