سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برترین ها

برند لمینت ایمکس

    نظر

برند لمینت ایمکس در کلینیک دکتر آقا جری 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم دانشمندان به ساخت لمینت دندان Making dental laminateکه از مزیت زیادی برخوردار می باشد پرداختند. لمینت دندان علاوه براین که از پوسیدگی دندان جلوگیری می کندو سبب طول عمر دندان می شود برای طرح زیبایی لبخند نیز به کار می رود به همین امر در جامعه امروزی طرفدار زیادی را به خود اختصاص داده است.

لمینت دندان انواع مختلف دارد که هر کدام با توجه به این که از چه نوع مواد ساخته شده و نوع مواد به کار برده شده در آن تعیین کننده کیفیت محصول می باشد. پس مسلما قیمت انوع لمینت دنداننیز متفاوت می باشد. از جمله لمینت های با کیفیت می توان به لمینت دندان ایمکس اشاره کرد که از لمینت معروف و پر کاربرد به شمار می آید. در ادامه متن به بهترین برند لمینت دندان اشاره می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

یکی از انواع لمینت دندان که فواید و ویژگی های بسیاری دارد لمینت برند ایمکس Emax  می باشد. ایمکس بسیار مستحکم و بادوام می باشد چرا که از جنس سرامیک شیشه ای دی سیلیکات لیتیوم  Disilicate Lithium فشرده ساخته شده است. برای نصب ایمکس نیازی به تراشیدن دندان نیست چرا که روکش دندان ایمکس بسیار نازک می باشد.

این برند لمینت نه تنها از زیبایی نسبی بیشتری نسبت به سایر لمینت ها برخوردار است، بلکه دارای طول عمر بالایی نیز می باشد. ایمکس به دلیل خاصیت شفافیت بالایی که دارد بسیار شبیه به مینای دندان واقعی می باشد و کمتر کسی قادر به تفکیک شباهت ایمکس با دندان واقعی می باشد. لمینت ایمکس Emax laminate را می توان به رنگ سایر دندان ها و یا روشن تر انتخاب نمود.