سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برترین ها

قیمت ایمپلنت دیجیتال در کلینیک دکتر آقا جری

    نظر

قیمت ایمپلنت دیجیتال در کلینیک دکتر آقا جری

در جامعه امروزی با اطمنان بالا می توان گفت که یکی از مناسب ترین روش های جایگزین کردن دندان از دست رفته کاشت ایمپلنت دندان می باشد. روش های متفاوتی برای کاشت دندان از دست رفته وجود دارد که یکی از جدید ترین و بروز ترین ایمپلنت دندان ایمپلنت دیجیتال نام دارد.  قیمت ایمپلنت دندان بستگی به نوع آن دارد زیرا برای هر کدام از مواد متفاوت با کیفیت متفاوت به کار برده شده است.

اما قیمت ایمپلنت دیجیتال به دلیل این که از تکنولوژی پیشرفته تر ساخته شده و به کار می رود نسبت به سایر ایمپلنت ها بالاتر می باشد. ایمپلنت دیجیتال یکی از بهترین و پرکاربردترین ایمپلنت در جامعه پزشکی به شمار می آید به این دلیل که از مزیت زیادی برخوردار می باشد.

برای اطمنان بالا که ایمپلنت دیجیتال با فک بیمار سازگاری دارد یا خیر دندانپزشکان بررسی استخوان فک و همچنین جایگاه قرارگیری رشته های عصبی را انجام می دهند. این نوع کاشت ایمپلنت دندان یعنی همان اسکن سه بعدی و شبیه سازی آن با کامپیوتر است که انجام می شود. کمترین برش و سریع ترین زمان برای کاشت ایمپلنت تنها با اسکن سه بعدی دهان میسر می باشد.

استفاده از این روش کمترین خونریزی و همچنین تورم لثه تنها با کاشت ایمپلنت به صورت دیجیتال ممکن می باشد. در صورتی که در کاشت ایمپلنت به صورت سنتی دکتر منجر به شکاف بخش گسترده لثه برای رسیدن به استخوان فک بود تا شرایط استخوان فک را بررسی نموده و به رشته های عصبی دست پیدا نماید.

اما قیمت ایمپلنت دیجیتال به دلیل این که از مزیت های زیادی برخوردار می باشد که در زیر به آن اشاره می کنیم نسبت به سایر ایمپلنت های دندان بالاتر می باشد. مواد که در ساخت ایمپلنت دندان به کار برده شده است از مرغوبترین مواد می باشد که این امر سبب سهولت کاشت همچنین کوتا کردن درمان شده است به همین امر بالاترین قیمت را به خد اختصاص داده است.

همه ما می دانیم که در همه زمینه ها قیمت بالا و کیفیت پاین موجود است اما دقت داشته باشید همانطور که دکتر های حازق زیادی در سطح کشور می باشد دکتر بی تجربه نیز کم نیست برای این که دچار خسارت مالی و مهمتر از همه دچار آسیب دهان و دندان نشوید بهتر است با اطمنان بالا به دکتر های با تجربه و معتبر مراجعه نماید. یکی از دکتر های خوب کشور دکتر صادق آقا جری می باشد این دکتر به دلیل برخوردار بودن از علم و تجربه کار خود را به بهترین نحو ممکن به انجام می رساند همچنین قیمت مناسب را برای ایمپلنت دیجیتال در نظر گرفته است 

برای برخوردار شدن از خدمات این دکتر می توانید با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید در ابتدا دکتر آقا جری برای این که با اطمنان بالا در این مسیر قدم بردارید مشاره رایگان در زمنیه انواع خدمات دندان از جمله ایمپلنت دیجیتال در اختیار شما قرار می دهد و شما برای بهره مند شدن از این خدمات و ویزیت آنلاین دکتر صادق آقاجری در سایت مراجعه نماید.

کاشت ایمپلنت دیجیتال

برای شروع کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال باید دقت داشته باشید ابتدا نیاز به تجویز دکتر برای گرفتن اسکن سه بعدی از دهان می باشد، پس از گرفتن اسکن دندانپزشک روند درمان و یا همان کاشت دندان را شروع می کند.

مزایای کاشت ایمپلنت دیجیتال

کمترین عوارض و بهترین کیفیت، وجه مشترک همه ی روش های درمان برای بهبودی بیمار می باشد که امروزه به دلیل  پیشرفت علم و تکنولوژی، روش های گوناگونی از آن برای درمان بوجود آمده است.  روش های درمانی دندان پزشکی به سبب سابقه ی نه چندان مطلوب آن ها، موجب عدم استقبال افراد از آن متد درمانی شده است. از طرفی برای مراجعه کنندگان به دندان پزشکی دیگر جای نگرانی نمی باشد چرا که روش های درمانی بی نظیری همچون ایمپلنت دیجیتال آمده است.

  • ·         به دلیل برش موضعی لثه خونریزی به طور چشم گیری کاهش پیدا کرده است.
  • ·         به دلیل آسیب کمتردر قسمت های مختلف دندان، سرعت بهبودی بسیار بالا می باشد.
  • ·         استفاده از این نوع ایمپلنت خونریزی را کاهش می دهد.
  • ·         با به کار گیری ایمپلنت دیجیتال می توانید از عفونت دندان جلوگیری کنید.
  • ·         مدت درمان کاشت ایمپلنت دیجیتال بسیار پاین می باشد

ایمپلنت دیجیتال مناسب چه افرادی است؟

اکثر اشخاصی که استخوان فک شان به رشد کامل رسیده است، نصب ایمپلنت برایشان بدون دردسر انجام می شود. اما هستند برخی از محدودیت ها که کاشت ایمپلنت را به مشکل می اندازد. عواملی از قبیل عفونت، بیماری دیابت، سرطان و اشخاصی که تحت درمان با اشعه هستند، کاشت ایمپلنت برایشان دچار ایراد می باشد. شما هموطن گرامی خوب مطلع هستید که روش های گوناگونی از قبیل؛ ایمپلنت فوری، مینی ایمپلنت، ایمپلنت دیجیتال و دیگر روش ها برای کاشت دندان از دست رفته موجود هستند که هریک با خصوصیات مختص خود برای جایگزینی دندان از دست رفته مورد استفاده قرار می گیرند. اما کاهش درد، سرعت انجام بالا و کاهش خونریزی از دلایل محبوبیت کاشت دندان به روش دیجیتال می باشد.